städdag

i dag är det torsdag, och jag har lite grann gjort torsdagarna till städdag. Så nu har jag städat hela huset, det vart så fint så!

Nu satte jag mig med plugget igen... Men det är grymt trögt nu.. fattar nada av balansrapporter och kredit och debet (jag har alltid trott att det hette debit!!) Har verkligen försökt att fatta hur ja ska ställa upp debet och kredit och vad som ska ställas under vad, men när reglerna hela tiden ändras lite hit och dit, och det inte finns med i formelsamlingen, nej det ska man tydligen lära sig utantill.. Hjärnan börjar nästan överhettas! Men ska lyssna på föreläsningen en gång till och hoppas på att kanske fatta nu. Vill bli klar med kapitlet i dag!


Hihi, ett gammalt kort på mig, liten och söt :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha ne ja cyklade inte idag!! Lite hemsk väder för det >.<

haha åh sikken söt bild på dej! <3

Fy... Debet och kredit är ju en hel djungel! Hatar det!

2011-04-07 @ 15:16:12
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0