sommartider

Jag blir så himla glad när det är så himla fint väder ute! Känner mig superglad nu när man har kunnat gå runt i shorts och linne på gräsmattan i dag! Helt underbart!

Nu har jag suttit och pratat med mamma och pappa och druckit te, mys! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tänkte plugga lite, men kollade på klockan och kände att det orkade jag inte nu. Känner mig lite rastlös faktiskt!
Det är nu man skulle bo nära nån kompis så man kunde gå över och prata lite ju! ingen som har lust att flytta hit?

Jaja, blir väl inte kvar här så länge till hoppas jag, vill flytta! Vill ut och göra saker! Sen är jag faktiskt lite sugen på att börja plugga, men är ju så himla velig så ja vet ju inte vad ja vill plugga till riktigt.. Så till hösten blir det inget plugg för mig, har faktiskt inte ens sökt en enda skola.. Har inte riktigt koll men tror att sista ansökningsdagen har väl varit nu för dom flesta skolor? Eller?

Nu ska jag väl hitta på någe och göra, kanske ska lägga mig och kolla på nån film så kan jag ju gå upp tidigt i morrn. Kan ju vara bra!

Fick även reda på att jag ska jobba på cafét i askersund Söndag och Måndag! Roligt! Äntligen lite att göra! Har jag även nämnt att jag kom vidare till nästa intervju inför Cypern-jobbet? Fick i alla fall reda på det för nån vecka sen! Spännande!

Nu får ni ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Maya

suuperhärligt väder är det! Åh vad roligt med cypern jobbet ;D

2011-04-18 @ 23:06:20
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0