slut på fantasi

Sitter och väntar på att det ska ringa på min skype. Har en arbetsintervju i dag med jobbet jag sökte på cypern. Och det skulle ske via skype. Men är faktiskt himla drygt att sitta och vänta så här! Blir ju bara nervös av att vänta!

Och förlåt för designen. Är inte nöjd över huvud taget, men jag har ingen fantasi till att fixa ihop någon ny. Och färgerna är rent av hemska. Förlåt, men ska fixa det så fort jag orkar. Kanske i kväll.

Nu ska jag återgå till att sitta och vänta, kan ju kanske plugga lite för att fördriva tiden.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh va spännande! Håller alla tummar jag kan!

Tycker inte det vart så illa :) <3

2011-04-06 @ 11:59:31
URL: http://Http://www.lbrantsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0