packning och underbara vänner

Har hållt på med packningslistan och packningen hela dagen nästan. Och ringt en massa massa samtal till banken, försäkringsbolag, flygbolag, mm. Vad kul det är med dessa telefonköer, och "tryck 1 om du har klagomål, tryck 2 om....."  Underbart.

Nu är planerna typ helt klara i alla fall. I morgon packar jag klart det sista. Och på torsdag åker jag och mamma in på morgonen och inhandlar skor som jag skulle ha till jobbet (svarta skor, utan snörning, sköna att gå i, och man får inte visa tårna) Kul och se om man hittar några som passar in på beskrivningen. Ska i alla fall växla pengar på forex där, sen åker jag till Lollo, och sen kommer nog även Mille, Superkul att få träffa dom igen, var riktigt längesen nu känns det som! Sen kommer vi ju inte heller att träffas på hela sommaren, om dom inte kommer och hälsar på mig i cypern! :)

Sen sover jag över hos bästa Lollo som kunde skjutsa mig till stockholm på Natten/morgonen till Fredag. Så jag slipper åka tåg och boka hotell. Är hon inte för underbar!!!

Nu ska jag städa lite i rummet, så det ser fint ut innan jag åker! :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Härligt! :D

hoppas att du får det superbra och försök uppdatera lite här ibland även när du är borta ;D

2011-04-26 @ 23:31:12
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0