näst sista

God morgon alla!

Ganska disigt ute i dag, känns ju inte så kul! =/ Men då gör det ju inget heller att jag ska vara inne och packa hela dagen.

Mitt ljud har slutat fungera på min dator, asdumt! Men inte allt ljud, för skype fungerar, jag hör skypeljudet när man loggar in på skype och jag kan höra dom jag pratar med. Men jag kan inte höra något ljud på tillexempel youtube eller spotify. Är det inte konstigt? Men om jag pluggar i hörlurarna fungerar allt ljud. Någon datatecknicker här?

Men i morrn får det ta och bli fint väder för då ska jag träffa Mille och Lollo! <3

Nu ska jag fortsätta mitt packande och sätta igång tvättmaskinen så jag får med mig rena kläder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0