god natt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött

Nu ska jag lyxa till det så pass att jag får tillåtelse att gå och lägga mig nu! Ska lägga mig och läsa, och då ska jag inte läsa företagsekonomi! Den får vara klar för i dag! Men gick faktiskt bra nu, har lysnat på en föreläsning nu i kväll och hunnit med nästan halva kapitlet, så jag börjar komma ikapp min planering.

I morgon har jag tänkt att sattsa på att cykla till jobbet! Räknar med att det ska ta ca 1timme, men tror inte riktigt det kommer ta så lång tid, men kan vara skönt och slippa stressa och cykla som en tok!
Ska i alla fall bli kul att jobba lite igen, är taggad! Börjar klockan 11, så cyklar hemifrån klockan 10!
Lagom tid, så får jag lite sovmorgon i alla fall.

Så nu ska jag sova,
nattinatti allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alkice

Skojj med jobb! Håller tummarna för dej!! <3

2011-04-23 @ 23:27:11
URL: http://lbranttsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0