God morgon

Eller ska man säga god förmiddag? När börjar förmiddan?

Har i alla fall vaknat och ätit frukost nu. Ska plugga massvis i dag. Gjorde ett pluggschema för mig själv inför tentan, har ungefät ett kapitel om dagen om jag ska hinna med en dags repetition. Så fick lite panik! Vet inte om jag klarar av ett kapitel om dagen!? Upp till bevis kanske då!

Har ju min kära bror hemma så kan ju kanske få lite hjälp därifrån om det krånglar med matten..

Så nu är det väl bara att sätta igång, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ja vilka diskussioner man kan ha om förmiddagens start och vilka tidszoner alla är i x) haha

Man får väll välja lite själv ;)



Duktig du är o pluggar!

2011-04-20 @ 11:32:43
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0