fullt upp

I morse åkte pappa och jag in till motala och hämtade brädor. Vi passade även på att springa lite ärenden på stan, systemet, osså handlade vi räkor och krabba till i kväll! Sen så råkade vi även hamna på ett fik i motala, av någon anledning hamnar alltid pappa och jag där när vi är i motala!

Nu ska jag sätta mig och lyssna på en föreläsning på nästa kapitel i företagsekonomin. Sen ska jag väl plugga en stund. Sen ska jag väl kanske hjälpa pappa med altnen, inte för att jag direkt kan bygga. Men han ville ha hjälpa i alla fall. Hålla i brädor och skruva kan jag i alla fall ;) Alltid något!

Måste även nämna vad läskigt det är när man blir påmind hur lätt det kan hända olyckor! Vart påmind om det igår. Himla otäckt, även om ingen vart skadad. Som tur var!

Nu ska jag lyssna på föreläsning, ha det bra allihopa och blås inte bort i stormen!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Gör hon? Va skojj! Sa till johan att ja inte trodde hon skulle komma :P men va skojj! :D

2011-04-08 @ 14:29:12
URL: http://Http://www.lbrantsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0