fixar skiva

Håller på och packar fortfarande, lyssnar på massa bra musik, och ska bränna en skiva nu oxå så jag inte glömmer det! Lollo och jag måste ju ha i bilen på fredag!

Mima kaniner är ju dom sötaste, dom hade grävt ett hål i går, så tänkte att jag skulle gräva igen det nu i dag innan dom grävde ännu djupare, men när jag kom ut nu så hade dom grävt igen hålet!? What!? Gör kaniner så? Gräver dom igen hålen efter sig? Haha, jättesött var det i alla fall när man såg spåren från alla kanintassarna på jordhögen som låg där hålet hade varit. Dom måste ju ha kämpat på bra!

Nu ska jag hätma en skiva så jag kan fixa musik till bilfärden!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ne va sööta! Har aldrig varit med om det förrut x) haha

Åh emma va bäst du är!!! Då kommer ja klara genvägen galant! ;)

2011-04-27 @ 16:32:25
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0