då åker jag

Då ska mamma och jag snart åka nu. Kan inte riktigt fatta att jag verkligen ska åka. Nästan så att jag ångrar mig, tänk vad mycket lättare det skulle vara att stanna hemma där man vet hur allt fungerar! Men nu jäklarns, här skas inte väljas den lättaste vägen inte!

Men det blir nog kul när jag kommer dit! Och jag ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan därifrån! Och ta en massa bilder, för kameran har jag såklart med mig!

Men vi får se när nästa uppdatering blir, antagligen på fredag kväll eller lördag. Men vi får se, har ju ingen aning om vad jag ska göra när jag kommer ner eller hur allt funkar.

Nu får ni ha det så bäst allihopa!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0