bildäcksbyte

Har bytt däck på mammas bil nyss. Hade aldrig bytt däck innan och det kändes som en bra grej att lära sig! Så pappa bytte på sin bil så bytte jag på mammas, fast fick be lite om hjälp då och då ;) Så nu kan jag det!



Är även väldans sugen på utgång i morrn.. Så ska se om det kanske kan bli nån sån i morrn oxå, vore ju kul!

Känns himla tråkigt att inte åka iväg på zumban i kväll, men men, får väl dansa lite extra nästa vecka! Sen tror jag att henrik och jag skulle springa lite intervaller i morrn, han var tydligen taggad på det. Får se hur mycket av det jag orkar! Haha, jag har verkligen noll kondis för tillfället! Helt sjukt vad dålig den är! Men, då kan den ju bara bli bättre!

Nu ska väl jag återgå till plugget. Otippat, men sant! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0