tröööööööött!

Gick upp tidigt tidigt i morse (sov ju över hos Lollo <3 ) Så gav vi hästarna frukost, åt lite frukost själva och tog ut hästarna i hagarna :) Förutom P-W, som Lollo skulle tävla, och Bönis som jag skulle rida.
Så Lollo drog typ iväg mot tävlingen när jag satt upp och börjat skritta Bönis.
 Jag red ju Bönis i fredags oxå, då gick det ju lagom bra. Usch vad hon inte ville arbeta. Men i dag så gick det så sjukt bra. Efter att vi hade bråkat en stund, så gick hon så himla fint! Underbaraste Bönis! Tog även några språng över lite hinder, det gick super! Underbart att få rida igen!
Underbaraste Bönis, hon är så sjukt kul att rida, så mycket energi och sådan glädje. Inte hela tiden, då det faktiskt inte är kul och inte få sin vilja igenom ;) Men när man får henne och slappna av så är det helt underbart! Gosigaste är hon! :)
Sen drog jag iväg mot Askersund för att jobba. På grund av att det var Chokladmässa i askersund i dag, var det grymt stressigt i dag på jobbet. Men roligare det än när det inte kommer någe folk alls.
Nu ska jag snart sova, för jag är grymt trött, och ska ju upp och jobba i morgon med.
Så himla skönt att ha något och göra nu! Efter att bara gått hemma och gjort typ ingenting.

Men nu ska ja sova, ha det så bra alla!
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0