På´t igen!

Då är det bara att tagga om!
Utgång i kväll igen, och jag börjar faktiskt bli taggad på det nu! Ska bli kul!
Har varit ute och fiskat med Henrik i dag, först fick jag bara en massa sjögräs, men sen fick jag faktiskt första (och enda) fisken för i dag! :D

Så nu har Henrik precis åkt hem igen och jag sitter och lyssnar på Oskar Linnros. Ska med bussen som går om en timme, så känner att det är dax att byta om och börja packa snart... Men jag är på något konstigt sätt alltid ute i sista sekund, även om jag oftast har gott om tid i början.. Nån mer som känner igen sig?

Tog faktiskt lite bilder när vi va ute och fiskade i dag, så lägger upp dom här, sen ska jag fixa mig iordning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0