Örebro o tebax

Så nu är jag hemma, och ska börja baka. har bara inte riktigt bestämt mig för vad än. Men det blir nog några muffins :) Smidigt och bra!

Åkte i alla fall med mamma in till Örebro i morse och åkte ut till stallet och red Bönis. Var tänkt att Lollo och jag skulle rida ut, men så vart det inte riktigt, för Lollo skulle på träning med Britney ikväll, som hon hade glömt bort, så Lollo fixade några hinder åt oss i paddocken så hoppade jag lite. Lollo skulle även fota när jag hoppade, men då kom veterinären precis som skulle kolla på en av hästarna i stallet, så Lollo fick assestera honom. Men det gick superbra att hoppa, även utan fotografen och min personliga instruktör Lollo ;) Bönis gick som en klocka! underbaraste är hon! <3

Så nu ska jag leta fram något skojj recept.
Ha det så bra alla!
Kram


hihi, svettig och geggig vart hon! Söthästen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är skyldig dej en träning då ;D får se till att göra det så du har lite hoppbilder på er :)<3

2010-09-28 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0