Hoffmaestro!!

Förlåt för den sega uppdateringen, men även om jag har all tid i världens lyckas jag ändå att inte hinna med bloggandet. Men men man kan ju inte hinna med allt.

Men i onsdags, i går, var jag på Ritz där Hoffmaestro var o spelade, grymt kul, och grymt mycket folk. Men hela kvällen var en riktigt lyckad och superskojj kväll med roligt folk! Lollo och jag stannade och åt en pizza innan vi gick hem på natten, supermysigt!

Så i morse, fick Lollo nästan dra mig ur sängen, usch vad trögt det gick! Skulle med henne när hon skulle hämta bilen så jag kunde få skjuts hem till henne eftersom jag hade Bönis i dag.
Så när Lollo drog vidare och skulle jobba gick jag ut i stallet :) Ridturen började bra med superväder och jag hade stallt upp några hinder. Men bara efter några språng kom det världens regnskur, shit, jag var verkligen heeelt genomblöt! Himla mysigt! haha

Så nu ligger jag i sängen, helt slut, gick faktiskt runt en massa i Öbrbro, då jag är sämst på att hitta gick jag lite vilse då jag skulle från Mille till mammas jobb. Men, jag hittade ju tillslut i alla fall! Haha Mitt lokalsinne är seriöst sämst!

Nu ska ja kolla bussar inför i morrn, då taggar vi utgång igen!

Nattinatti
Kramar

Tog en bild på Bönis i dag när vi skrittade runt, med min mobilkamera, som inte är den bästa. Men Bönis är sötast i allafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0