Ensam, igen.

Henrik har åkt hem, han gjorde det i går kväll. Så nu är jag själv här hemma, igen. Trååååkigt.
Men i morgon kommer Malin hit <3 Ska bli skojj!!

I dag har jag inte gjort mkt, har sådan jobbig hosta från och till, och ont i huvet, så finns inte mycket jag kan göra. Har städat lite, och inte har det gått fort, och inte har det blivit mycket gjort, men jag har i alla fall gjort något. Har varit ute en stund även, men var mest på trädgården bara, och vattande alla blommorna. Helt sjukt vad blommor mamma och pappa har överallt, inomhus och inomhus. Helt sjukt!! Och även är det helt sjukt att jag inte har dödat en endaste än! haha!

Nej, nu ska jag ut och gå, eller cykla en sväng, har inte bestämt mig än.. Spännande!

ha det så bra alla!

Fick föresten ett mms  av mor o far, som är i Frankrike för er som inte visste. Det var en bild på dom vid en strand vid havet. Nej jag är inte avundsjuk.

ha det så bra alla!
Kramar!

Hittade en söt bild på Ida o Offe, sötaste är dom! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer och räddar dig i två dagar :D taggad till topp :D kramar

2010-09-06 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0