Allt på en gång, som det ska vara!

precis, nu i helgen är det fullt upp, underbart!! :D Älskar det!
Ska rida Bönis Fredag,lördag,söndag, och ska även jobba Lördag och troligtvis även söndag!
Det krångliga är bara att hästen är inne i örebro och jobbet inne i askersund... =/
Så söndagen känns fortfarande lite oklar hur den ska bli, får se om jag hinner med Bönis då.. men hoppas!
I alla fall så åker jag iväg och rider Bönis i eftermiddag, sen sover jag kvar där hos Lollo och rider Bönis på morgonen innan jag åker mot jobbet! Blir super! :D

Ska bli så sjukt kul och få rida Bönis igen! Längtar!

I går kom Markus hit och hälsade på, det var trevligt. Väldans längesen vi sågs! Men det var kul och sitta och prata en stund!

Nej, nu ska jag leta fram min jobb t-shirt, som är någonstans..

Ha det så bra alla!
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0