All by myself...

I dag har det varit en ytterst ointressant dag utan några som helst händelser. Som alla mina andra dagar då.. Men här ska det inte sittas och hänga läpp, det blir ju inget bättre av har jag hört!
 Så i dag har jag kollat runt efter jobb, och även kollat runt bland sjuuuukt många olika universitet. Jag tror faktiskt att jag till och med har hittat några som verkar kul! helt fantastiskt! Haha

Min hosta, som jag har haft väldigt länge, är fortfarande kvar.. Skulle bli väldigt lättad och glad om den hade lust att ge sig av från min hals!

även om inte alla kommer fatta den här kanske, men i dag hade jag världens bästa läge till att använda The Bend and snap! Men jag gjorde det inte. Vet inte om det hade blivit vidare uppskattat, mer än att personen i sig hade gett mig en rädd blick och snabbt försvunnit därifrån... haha, men det kunde ha varit värt ett försök..

nej allihopa, nu ska jag sjunga vidare till Celine dion´s All by myself och fundera på om jag ska kolla på film, leta upp någon bra bok som jag kan börja läsa i, eller kanske sova!? Tänk att det ska finnas så många olika val här i livet!
Ha det så bra!
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0