You'll never know if you don't go, You'll never shine if you don't glow

Har varit en riktigt skön dag i dag!
Efter en lugn morgon, så åkte jag in och hämtade passet som kommit till polisen. Kände att jag lika gärna kunde gå förbi hos mormor och morfar och åka med mamma hem när hon kom från jobbet i stället för att rusa till bussen. Bussen som för övrigt skulle innehålla en massa sjöängsskole-elever. Så jag kände att jag då gärna kunde åka med mamma.
Så sen satt jag och mormor och pratade en massa om lite allt möjlgt. Riktigt mysigt!

Så nu har jag även fyllt i en sjukt massa blanketter som ska skickas in och bli godkända för att ja ska få åka in till USA, helt sjukt! Men men, nu är det klart i alla fall!

Nu taggar jag inför i morgon, då är det utgång med bästaste Lollo, och antagligen Emelie oxå! :D Ska bli skojj, och behöver komma härifrån och få umgås med lite vänner nu!!!
På torsdag sattsar Lollo och jag på uteritt med hästarna! Myyys!

Nu ska ja sova, natti natti på er allihopa!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0