Living the dream!

Har det sjukt bra för tillfället!
Det är vamt väder här nere, typ 20C varje dag. Är ledig varje dag, inga måsten, en massa kul att undersöka och omgiven av trevliga människor, och nu så har ett av dom tusen jobb jag har sökt, hört av sig och bad mig att höra av mig till dom när jag kommer hem i december. Det känns så great!!

Så nu njuter jag av livet för fullt, och har till och med vågat köra bil här i USA. Helt sjukt läskigt var det, men jag vågade. Kommer dock aldrig att våga köra inne i någon av städerna. Thats a big no no!

Men, måste lägga till att jag saknar alla mina underbara vänner!
Hoppas att ni alla har det super!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh det låter ju super :D jag hade nog aldrig vågat köra bil där.. skäääry! ;D

2010-10-27 @ 22:53:04
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0