"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det."

I dag gick jag upp tidigt, i alla fall relativt tidigt måste jag säga. Vaknade halv8! Och har i dag hunnit med att äta en lugn frukost, gå "runt harge", som tog ganska så exakt 1timme. Fikat elvafika hos farmor o farfar, laga mat (Jag börjar faktiskt till och med bli bra på att laga mat!), ätit, och nu sitter jag framför brasan och försöker skriva en packlista inför USA resan... Det är sjukt svårt när man inte riktigt vet vad man ska göra där... Men det blir nog bra! Osså är det dessa vikter och mått på allting när man ska flyga O.o Då måste man ju verkligen tänka igenom vad man behöver och vad man nog faktiskt inte behöver... Svårt svårt.

Så nu ska jag väl fortsätta sitta här och tycka lite synd om mig själv, då jag fortfarande har världens hosta och börjar bli riktigt förkyld. Det har jag ju inte bett om o få ju! 

nej, nu ska jag försöka fortsätta att tänka på lite bra saker att ha med sig, sen ska ja koka lite te och sätta mig här med en bra bok!

Och visst säger Nalle Puh en del riktigt bra och tänkvärda saker? "Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det"

Ha det så bra alla!
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0