4 okt. En helt vanlig händelselös dag.

I dag har jag inte gjort mycket. I alla fall inget vettigt. Gick runt harge i dag igen, tog ca 1timme i dag oxå. Men det är ju i alla fall riktigt skönt väder ute! Även om det börjar bli riktigt kallt i luften!

Nu sitter jag nerbäddad i sängen med datorn i knät, reda på att John Blund ska komma. Men än så länge känns han väldigt långt bort.
  Så jag fördriver tiden med att kolla på parkour på youtube. Vi körde Parkour en gymnastik lektion. Själv var man riktigt stolt när man lyckades att springa 2 steg på väggen.. Men det är helt sjukt, har dock aldrig sett något liknande IRL så att säga... Våre ju coolt att se något sådant på stan!? Även om mycket av vad dom gör känns lagom självmordsbenäget?
Men det vore ju grymt att vara bra på parkour ju! Eller Free running... Någon skillad eller är det samma sak?

Nu ska jag fortsätta med vad jag nu gör och hoppas på att bli lite sömnig.. Än så länge kan jag verkligen inte sova.
 Någon mer som kollade på I Anneli i kväll? Älskar det! Sissela benn är ju så bra! Fast bäst är hon ju när hon gestaltar sin figur Filippa Bark.

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0