"-Jag har ätit Pannkaka!"

Ska snart förbereda en pannkakslunch, tillsamans med mamma då vi får gäster hit snart. Det är den andra svenska familjen som kommer över hit, aldeles strax skulle jag tro.
Har tv´n på, just nu är det, Lord of the ring, första delen, spännande spännande :)

Rubriken är för er som har sett på Yrrol, hoppas att någon har gjort det? Om inte så tkr ja allt att det är ett måste, hihi, sjukt kul är den! Det är Lorry-gänget som gjort den :)

Annars... Ja annars gör jag inte mkt, längtar lite grann hem, samtidigt som ja vill att den sista tiden här inte ska gå allt för fort, vill ju ändå hinna med så mycket som möjligt.
Är i alla fall superglad att ja fick det här tillfället att åka hit! Så nu blir det allt till o ha roadtrip här med några vänner, under sommarhalvåret! :D Vad sägs om det? :D Super, tycker jag!

Nu är det iaf väldigt sorgligt på filmen, nu ramlar gandalf nerför stenbron tillsamans med det stora brinnande monstret. Och Frodo hör röster i huvudet.

Men men, hoppas att ni alla har det superduper!!
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0