tiden bara rinner iväg....

....Och det känns som om hösten snart är här!

Och gott folk, jag har vågat kika på svaren angående skolor.. Och ne, jag kom inte in, står som reserv.. Så nu jäklar, nu blir det jobb som gäller, om jag då hittar någe!! Men är supertaggad nu! Vill komma ut och göra saker, så ja hoppas grymt mkt på jobb och lägenhet i örebro... "Håll tummarna"!!

Så nu har jag då inte tid att sitta här längre, nej nu ska jag fila lite på mitt CV och personligt berv! =) Jobben bara väntar där ute! ;)
Så nu ska ja skicka in ansökningar till olika jobb, så får vi hoppas på att det går vägen! Vet ju att det är svårt att skaffa jobb... Men hoppet är ju det sista som överger människan, eller hur!?

Vet att ja inte  har bloggat på några dagar, men det ha inte hunnits med, eller i alla fall så är det inte vad jag har prioriterat!

Men har hunnit med en hel del!
I går var jag till exempel duktig och bakade damsugare, superfina vart dom. har dock inte tagit någon bild på dom än, så ni får ta och sluta era ögon och helt enkelt föreställa er hur fina dom vart!

Har oxå varit iväg med min bror och fiskat, en ynka liten abborre vart det, som jag ville ta hem, men Henrik ville kasta tebax på grund av att den var för liten som han sa. Så klart var det han som fick sin vilja igenom =/ Men nästa gång, då ska vi minsann inte kasta tebax några abborrar!




Nu ska jag skriva CV, sen ska jag iväg och jobba, sen ikväll kommer Lollo hit! <3 Längtar massor!

Längtar även efter övriga klassen, snart måste vi fasen ta och träffas! Så här kan vi ju inte hålla på!!! Vart är alla? Nu får vi ta och höra av oss till varandra och se till och träffas! Det måste ju finnas sjukt mkt o prata om nu när vi inte träffats på så länge!

Ha det bäst alla!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0