nothing at all.

Precis som rubriken säger, så gör jag ingenting. Hade tänkt att jag skulle kunna ta det lungt i solen i dag, får ju passa på när jag är ledig. Men tydligen har vädergudarna bestämt sig för att dom ska ha en massa moln på himlen O.o Varför? Vem har beställt det?

Men då kanske det kan bli lite nytta i dag i stället. Får se hur dagen blir, ingenting inplanerat! Det gillas!

 Väcktes i morse av studentfoto, eftersom en av mina bilder var vikt skickade vi den tillbaka, så han undrade lite om den. Så nu kommer väl den nya snart på posten!
  Nu ska jag fortsätta min sena frukost och sen gå ut!

Som ett citat från en vis klasskompis, Malin Nylund "Om det inte var så mycket moln på himlen skulle det vara soligt". Så sant som det var sagt!

Kram Emma!
Passar på att lägga ut en bild från studenten på mig och några från klassen!
Från vänster: Rebacka, Angelica, Louise, Emilia, Jag, Malin, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0