Hemma!



Hemma efter gårdagens roligheter med Lollo och efter dagens jobb.

I går efter jobbet åkte jag iväg till Lollo! Sjukt kul att få komma och ta det lungt och prata. Vi drog iväg och såg på Shrek 4 i 3D, riktigt bra! Sen hem och då kollade vi på Sommaren med Göran, sen vart det mest prat, kvällspromenad och återigen mer prat. Det vart sent i säng!
  Så i morse fick vi dra oss upp ur sängen då väckarklockan ringde, så åt vi frukost, sen åkte jag mot Askersund, för klocklan 10 började ja jobba.

Så i dag har jag haft en lugn dag på jobbet, jobbade med Emma i dag, då regnet var konstant utanför var det inte många kunder som kom.

Nu är jag alltså hemma igen, skulle ha träffat Emma nu, men jag fick förhinder, hade verkligen varit skojj att träffas då det var sjukt längesen vi sågs, men hoppas på att det blir snart, hoppas på ett möte med henne i morrn.

Men nu ska jag inte sitta framför datorn längre,
Ha det bra alla!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0