hemma, julmys o så :)

Hej alla :)
full fart är det här hemma, men nu börjar det lugna ner sig litegrann :) Så nu taggar vi till nyår! :)
Har alla planer inför nyår?
Jag har lite planer, men inte så många, det finns inte riktigt någon hel plan, bara lite småplaner, som jag o Lollo kommit fram till :) Men jag tror att nyår kommer bli grymt! Såklart :)

För tillfället så sitter jag framför brasan med henrik o mamma, vi har spelat lite spel, mys mys! Nu ska vi ha lite kvällsfika framför en film tror ja.

I morrn har vi pratat lite om o gå ut och gå, eller ta sparkarna ner till harge, eftersom det inte riktigt funkar att ta en promenad i skogen nu, om man inte gillar att pulsa fram, eller hoppa, eller hur man nu ska ta sig fram i den hör snön som är. Men det är vackert, det är verkligen jättefint ute med all den här snön ute!

Ska lägga ut lite bilder från USA, men ja har dom inte på datorn, och jag orkar inte riktigt hämta usb´t som dom är på, så de får bli en annan gång :)

Måste bara få säga, även om ja vet att ni alla kanske redan vet de o att ja har sagt det förut, men ja saknar min gamla klass. Den måste helt klart vara den bästa klassen som någonsin funnits! Tänk vilka bra idéer vi kom på när vi slog våra sjukt kloka huvuden ihop!

Nu ska vi kolla på film, ha det bra alla, och hoppas att ni haft en superbra Jul!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Oh, man kan aldrig säga att vi saknar vår klass för många gånger! Bästaste ever! Och vi var allt kvinnerstas smartaste klass!!! =) <3

2010-12-29 @ 12:59:30
Postat av: Emma

Är det okej att jag tar den där bilden på Sigge? Helt underbar! :'D

2011-01-09 @ 11:53:01
URL: http://cavalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0