verkligheten gör sig påmind.

Vad är det som händer?
Verkligheten, det riktiga livet, det är vad som händer. Allt gör sig påmint. Och jag har ångest. jag har ångest över vad jag har gjort. jag har ångest över vad jag inte har gjort.
Hur gör man för att leva livet på rätt sätt? För det måste väl finnas ett rätt sätt?

Men jag vet inte vad jag gör. Vet inte hur jag ska göra. Jag vet ingenting. Men ändå måste jag göra något.

i dag känns det inte som nån bra dag. För i dag kom vekligheten ikapp mig, och jag var inte beredd. Så nu sitter jag här, med ångest.

Jag skulle nog helst lägga mig och dra ett täcke över huvudet, vakna upp, och känna att allting var bra. Allting har löst sig.
Men magkänslan säger mig att det inte riktigt skulle funka. Så då får man väl ta tag i problemen och lösa dom, men hur ska man kunna vara så stark? Jag känner mig då inte så stark.


Kommentarer
Postat av: Maya

jag vet att du är stark ;) o den där ångesten känner jag igen, den tror jag att alla känner igen. Men det är bara att försöka skaka av sig o så kommer allt ordna sig tillslut :) <3

2010-08-03 @ 23:14:04
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0