underbar helg!

Har haft en helt underbar helg!! Det är precis sånna här helger man behöver lite då och då!
I fredags åkte jag hem till Lollo, där jag fick rida PW, känns som om det var superlängesen ja red! Sen drog Lollo och jag vidare in till Örebro och träffade Mille <3
Sen drog Lollo och jag vidare hem till Maya, för att träffa större delen av klassen!
Så där lagada vi världens godaste pizzor, och satt och pratade heeeela kvällen. Sen drog sig folk hemåt en efter en. Lollo och jag lämnade Maya sist och tog 01.30 bussen hem, sen cyklade vi hem i mörkret, och hjälp vad rädda vi var!
Är det inte konstigt vad man ska få för sig saker bara för att det är mörkt?
På lördagen jobbade Lollo, men jag fick rida PW då igen, sen städade jag stallet, putsade sadel och träs mm, och packade in i transporten, till tävlingen Lollo skulle till på söndagen. Sen åkte Lollo och jag hem till Becka och hälsade på hennes fölis, så hiiiiilmla söt! :')
Och i dag så var jag med Lollo på tävling, Lollo och Britney var superduktiga! Bilderna jag tog är ju tyvär på Lollos kamera så har ingen att lägga upp för tillfället...

Nu har jag fixat lite i rummet, tex har jag äntligen (!) satt studentkorten i ramar o stallt upp på studenthyllan :)

I morgon ska jag med mormor och morfar till Pålsboda, kan bli trevligt :) Ska ju inte jobba.... Helt sjukt, har ju inget jobb!! Bara lite då och då... Usch, det är verkligen tråååååkigt att gå hela dagarna utan något att göra... Så nu hoppas jag verkligen på något snart!

Nu ska jag återgå till pysslandet i rummet :)
Ha det så bra alla!

Nu fick jag Lollo till o skicka några bilder på dom, ;) Så här kommer några från i dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0