jobb igen.

Jag tycker det känns som om jag inte har mycket annat än jobbet att skriva om här. Men jag har faktiskt inget mer som händer av intresse. Händelselöst liv för tillfället helt enkelt.

I dag cyklade ja till jobbet, himla skönt faktiskt. Och var en kul dag i dag faktiskt! Han jobba med Linda iaf i 3timmar innan hon slutade, så då han vi snacka lite om bland annat summerparty som var nu i lördags. Skojj!
Fick även otippat besök av Emma o Bina i dag på jobbet! Kul att se dom! Sen åkte dom vidare till Sänna, så när ja kom hem passade vi på att träffas lite innan dom skulle tebax till Emma. Var kul att träffas o få prata lite!

Kunde inte låta bli att prata lite barndomsminnen med Emma, tänk vad vi har haft kul i Sänna genom åren! Och vilka skojj och spännande äventyr vi haft här! Usch vad tiden går fort...

Nu ska ja sova, i morrn ska jag jobba förmiddag!

Kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emma || Nikoba

var supermys att ses igen. <3

2010-08-04 @ 21:14:44
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0