........

nu har jag visst inte skrivit någe på ett tag! Men vad ska ja skriva? Det finns ju inte något att berätta...
Jag vaknar, jag äter, ja går o lägger mig... och däremellan vettefasen vad jag gör. Söker jobb, ute och går, läser lite i nån bok, ut och gå igen, kanske springa oxå.... Ojoj, höll nästan på att glömma bort att ja ibland lyxar till med med att kolla på film oxå... Vad är meningen med allt det här? Jag hatar att leva så här. Jag vill göra något. Får panik av att ha det så här. Får aldeles för mycket tid till och tänka, och det ända jag då kan tänka på är hur hopplöst allting är. Jag hatar det här.


Usch, herregud, det ser ju ut som om jag sitter här och tycker synd om mig själv. och det gör jag väl på sätt och vis. Och jag vet, det är bara jag som kan ändra på det. Men det går ju inte att ändra på. Vad ska jag göra? Allt känns bara hopplöst, och vad som är ännu mer sjukt och hopplöst, är att jag sitter och skriver det på min blogg.

Nej nu ska ja ut och gå. Sen ska jag lyssna på hög musik och städa o tvätta lite oxå. Sådetså.

På onsdag ska jag hämta upp Malin sen ska vi till Kvinnersta!! Ska bli kul och träffa Malin igen, det behövs, annars kommer jag snart att börja prata med mig själv om jag ska fortsätta gå runt här i min ensamhet. Sen ska Malin och jag hälsa på Lollo på hennes jobb <3
Snart onsdag, snart onsdag, bara o räkna ner dagarna!

Hoppas ni har det bra alla, och jag lovar att det kommer positiva inlägg oxå, senare nån annan dag.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej emma. Kan trösta dig med att jag känner exakt likadant som dig. Hopplöst. Men man får göra det bästa av saken =) Kram på dig!!! =)

2010-08-30 @ 13:57:26
Postat av: Malin

Samma här!! livet suger ;-/

Men vi ska ha jätteroligt på onsdag :-D jag räknar minuterna tills dess! :-)

2010-08-30 @ 15:09:24
Postat av: Tinna

Ja, absolut! :)

Lägger in dig med det samma.

Kramar!

/

Tinna Hallencreutz

2010-08-30 @ 15:36:18
URL: http://oddtinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0