cyprus my friend

Lediga dagen i tisdags... Vi åkte in till Nissi beach, vid Agia Napa. Jag och Viktoria kom hem klockan 8 på kvällen. Det var foamparty på stranden och en massa bra musik, så vi vart ju helt klart på partyhumör! :) Men det var en kanonbra dag.

Nu är det jobb jobb jobb igen, så väntar vi på nästa veckas lediga dag. För nu för tillfället är jag inte på jobbhumör. Inte på i Koi i alla fall. Vet inte hur jag ska göra, men för tillfället har jag verkligen strulat till allt känns det som. Hur kunde jag tro att allt det här skulle funka? Jag är nog den mest naiva personen som vandrat på denna planet. Helt klart.
Men ja ska fixa det här, så får vi se hur det hela slutar.

I dag splittar jag. Börjar jobba klockan 19 igen. Sen slutar jag vid 11. Hoppas jag iaf!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det fixar du!! Har det hänt nåt särskilt? Hoppas allt är bra med dig!!

2012-06-08 @ 18:47:42
URL: http://shadowmihoom.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Vad är det som strular så? :O :(

Ta hand om dig. <3



Kram

2012-06-11 @ 11:08:24
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0