Vindator

Vet numera att att servera vin till datorn inte ar en bra ide. Sa nu ar jag for tillfallet datorlos. Darav far jag nu oxa skriva utan aao. (tank er dom bokstaverna med prickar over dom)

Annars gar allt bra och dagarna rullar pa. I kvall lyxar vi till det med Cheese and meat platter och ol. Sen blir det film for hela slanten med fint vin! Den har gangen utan att halla det pa datorn.

Sokte hjalp hos min pappa angande datorn (for min pappa kan allt), sa nu ska jag forsoka att radda datorn. Sa ni far val halla tummarna for att det gar bra. Klant Emma och halla vin pa datorn, saklart att det inte skulle funka bra. Men det ar ju inte sa latt att veta om man inte provat innan..

Hoppas allt ar bra med er darhemma!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: clmj

haha "pappa kan allt" den gillar jag!

2012-01-30 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0