trött trött trött trött

Näe, att gå upp tidigt har nog aldrig varit min grej, och kommer nog inte att bli heller!
I morse fick jag verkligen övertala mig själv att gå upp ur sängen när klockan ringde. Men väl på jobbet är det superkul, och jag tycker att det börjar gå bättre nu!
Men aldrig trodde jag att det skulle vara så svårt att packa dammsugare och chokladbollar! Herregud! vad svårt det var i början! Men nu börjar det bli bättre, så snart kan jag börja med att försöka ställa kartongerna snyggt på varandra, i stället med som jag gör nu, ställer dom på pallen så fort som möjligt för att kunna ta nästa kartong och packa i. Haha, så mina staplar blir väldigt, osamanhängande, mot när man kollar på till exempel Johanna, när hon packar.. Konstigt ;) Men jag kämpar på, jag ska nog bli bäst på det jag med en dag!

Nej, nu vet jag inte riktigt vad ja ska skriva om.. Gör inte så mycket mer på dagarna än jobbar, kommer hem, äter, duchar, kollar på halv 8 hos mig <3 ;) och sen somnar jag typ..

Men för tillfället är jag så slut när ja kommer hem från jobbet, så det är allt som orkas med. Men så fort jag kommer in i rutinerna så hinner jag väl med mer på dagarna!

Har föresten, kanske kanske, om allt funkar, en foderhäst på g, dock så är det den där pengafrågan som är det krångliga =/ Jobbigt det där, med pengar... Men som ett vist litet barn sa till mig när ja jobbade på dagis, "Det är ju bara att gå till hålet i väggen och hämta, det gör mamma". haha, antar att detta barn syftade på en bankomat ;)

Så ja, nu ska jag fixa matlåda till i morrn, om ja kommer på någe bra..

Måste ju säga oxå, att jag tycker att mina kära underbara läsare är gulliga som följer mig! Hoppas ni finner något av intresse att läsa här :)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Klart ja följer dej! När vi inte ses så mycket ;) <3 o bättre på att uppdatera har du blivit oxå! ;) duktig! <3

2011-01-27 @ 11:18:49
Postat av: Malin

Klart man vill veta vad du har för dig :) ha de bäst <3

2011-01-27 @ 20:29:14
URL: http://nannydimull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0