Omställning.

Shit vilken tidsomställning jag måste göra nu, eller rättare sagt, dygnsrytm-omställning.

I morse masade jag mig ur min varma sköna säng kl 04.45, för att hinna med en buss så jag var framme vid Åsbro klockan 6 för att möta upp min samåkningskompis. På jobbet kämpade vi på och det blev en hel del pallar i dag med chokladbollar och damsugare! Och jag blir bättre och bättre på att packa ;) Haha, men det var gryyymt svårt i början! Himla svårt att hänga med i maskinens tempo! >.< Men i dag klarade jag det minsan helt själv! :D

I morrn ska jag inte åka buss, utan ta bilen till Åsbro för att plocka upp Sara, så då blir det lite sovmorgon, ja får sova till 05.15...

Herregud, dom här tiderna är jag inte van vid! Och i dag var jag hemma vid klockan 19.00.

Men, det är faktiskt underbart med jobb igen! Slippa gå hemma och göra ingenting.

Nej nu ska ja göra mig iordning och sova, är så sjukt trött!

Nattinatti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0