Dagen innan dagen med stort D.

Aaaah, blir tokig av att inte ha något att göra!!!

Helt galet tråkigt är det! Ska försöka hitta på någe snart! Mamma och jag funderar på att gå runt harge uddar, vore nog skönt. Så har man i alla fall gjort någe i dag.

Filmen i går var i alla fall läskig, och har lärt mig att det är superdumt att kolla på skräckfilm själv. Verkligen korkat.

Nej, nu ska ja försöka hitta på något att göra, kanske borde börja pluggandet på företagsekonomi? Vart tog plugglusten vägen? Ska leta och se om jag hittar den.

Hoppas att ni har det br alla!


Hittade en bild på bästaste Henrik från när jag hjälpte han (höll han sällskap) när han bytta olja i motorcykeln. Självklart skulle han göra en min. Men han är söt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0