Oh my!

Hahaha, har nu fördrivit en lååååång stund med att kolla på hus till salu!! Är det ett normalt beteende för en arbetslös 20åring?
Haha, och då sökte jag på gårdar, osså så dyra som möjligt typ, Haha, men shiit vilka hus det finns! Varför säljer man så fina gårdar för ?
Jag ska bli äckligt rik så jag kan köpa mig en sån där gård.. Den sista jag kollade på hade en superstor pool inomhus, och en stor pool ute i trädgården..  Osså ett nyrenoverat stort stall med superfin ridbana. Tänkte köpa det huset. Var dock väldigt stort, så får väl tänka över om jag kanske ska ta med mig någon.. ;)

Nej, nu ska jag sova, så jag kan vara pigg och plugga i morrn. Så jag kan bli smart och tjäna många pengar. Bra början!

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Mams

Haha om du skaffar ett sånt hus så kommer jag våldgästa dig ofta!! :P

2011-03-24 @ 13:21:45
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha ojsan! Men ja kan flytta in med dej! ;)

Vi kan starta vårat företag där! :D

2011-03-24 @ 14:20:19
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0