Telefonfobi.

Har jag nämnt att jag verkligen har fått telefonfobi? Eller fått och fått, men jag har inte alltid haft det. Jag brukade vara väldigt modig när det gällde att ringa. Men nu, hjälp, det går bara inte. usch, jag tycker inte alls om att ringa till människor jag inte känner.
Det borde ju inte vara läskigt, jag menar, människor jag inte känner. Det spelar ju ingen roll om jag råkar göra bort mig, varför jag nu skulle göra bort mig.
Nej, det känns verkligen töntigt att ha sådan fobi för att ringa. Kan man träna bort sånt?

Nu har jag i alla fall precis kommit ur duchen, ska försöka hinna med att baka något till i kväll, men, förlåt mig Lollo, jag vet inte om ja hinner riktigt. Jag hade visst inte så bra med tid som jag trodde. Haha, sämst.

Ska i alla fall snart iväg, ska förbi och köpa spån till kaninerna, lämna in skorna till skomakaren mm. Sen har jag värsta idétorkan. Vad ska man baka? Vet inte ens hur många som kommer till filmkvällen. Och det ska väl kanske vara något som inte är så svårätet, eftersom vi kommer att sitta i soffan och äta det...

På fradag fyller jag 20år. Hjälp! :O Då är man ju inte tonåring längre!
Känns lite tråkigt då det inte kommer särskillt många av mina vänner på festen.. Typ inga som kan.. Men så är det, ibland hinner man ju inte med allt. Kommer nog bli sjukt kul i alla fall! :) Snällaste Tim har i alla fall lovat att jag ska få låna lägenheten, men får nog be han att bjuda in sina vänner, annars blir vi typ bara 3st ;) Vilket i och försig kan vara kul det också, haha.

Nu ska jag försöka hinna med allt som ska hinnas med!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Trodde ser var lilla emma som klagade på att inte har något liv och så sjukt lite att göra ;) nu har du nästan stressigare än ja ;)

Men hinner du baka så baka några Muffinsar, sega rutor eller nått :) du borde ju ha massa roliga kokböcker eller? ;) annars dom här black & white Muffinsarna som var vita/ svarta med vit/svart riven choklad på :) remember? Haha

Jag o cassandra kommer på fredag iaf ;)

2011-02-09 @ 11:47:56
URL: http://stallmellangarden.jimdo.com
Postat av: Lollo

Du som bakar så! Martina käraste kyssen har laggt upp en nyttigare kladdkaka på sin blogg! Där har du ett tips som tydligen var jättegott! Hon finna länkad på

Min blogg i spalten till höger :D <3

2011-02-09 @ 14:40:34
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0