trött!

jag är verkligen helt slut! Skulle ja blunda nu skulle ja somna, på direkten!
Får verkligen kämpa för att inte ögonlocken ska åka igen. Så därför, blir det ett kort inlägg i dag!

Var i alla fall med mamma till Örebro i dag, hon skulle jobba. Så jag släppte av henne på hennes jobb, sen drog jag till stallet. Red Bönis i dag, och hon gick så himla himla fint! Finaste Bönis! <3 Sista gången jag red henne på länge, nästa gång blir om mer än 10 veckor! Helt stört!

Sen tillbringade jag resten av dagen på mammas jobb. Fick jobba lite jag med o tjäna lite pengar, alltid bra!
Nej, nu ska ja sova, i morrn ska ja till doktorn, måste kolla upp min jäkla hosta, som håller i sig nu, för drygt 7e veckan i rad!? Hoppas verkligen jag kan bli av med den nu!

Men nu ska jag sova!
NattiNatti



Underbar och älskad av alla...?


Kommentarer
Postat av: Lollo! :D

Wii! Nu kom den! <3 haha xD

2010-10-15 @ 10:48:01
Postat av: Ida

hihi vilken fin avramling :P <3

2010-10-20 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0