sol, sol, sol

Har legat på stranden i ca2 timmar i dag. Superskönt! :)

Nu pratar jag med mamma på skype, och snart är det dax att gå till jobbet. Känner mig inte så supertaggad på jobbet i dag, men vi får väl hoppas att det finns lite att göra så att tiden går undan. Får vi hoppas på.
I dag jobbar jag 18-02. Ganska segt då det än så länge inte är någe folk som är ute kvällarna.

Nu längtar jag efter mina 3 dagars ledighet som börjar på måndag. Känns awesome skönt att få vara ledig i 3 dagar på rad. Har varit mycket på jobbet, för även om det inte är så himla mycket gäster, så är det hela tiden något som lyckas bli fel, och jag kan verkligen inte förstå varför. Det känns bara så himla hopplöst. Hoppas verkligen att det kan bli bättre snart. För såhär kan det vekligen inte fortsätta.
Jag har tillochmed börjat med mardrömmar om jobbet, om stationen som saknar bestik, bord som inte har sushiset innan sushin kommer... Jag lixom vaknar i panik och är redo att springa och fixa besticken, tills ja inser att det bara var en dröm. Helt sjukt.

Nu ska jag prata ärdigt med mamma! :)


Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Tror du behöver varva ned lite gumman. <3

2012-05-11 @ 16:03:30
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0