awesome

Det börjar sakta sakta bli bättre på jobbet. Allihopa börjar hitta sina platser och känner sig mer vana med allting. Känns superskönt att kunna "slappna av" lite, även om man nu inte kan vara avslappnad.
Vi har även börjat få våra positioner, vilket känns superbra. Jag kommer troligtvis få "däcket", är supernöjd över det. Trivs där! :)

I dag är jag i alla fall öedig, känns awesome, skulle ha varit ledig i går, men var tvungen att jobba i alla fall då det skulle komma nya till Koi. Så jag räknade nästan med att inte ha någon ledig dag alls den här veckan! Men känner nu att det är skönt att få ha en ledig dag i alla fall. Det behövs verkligen!

Vädret har ju inte visat sig från sin bästa sida dom 2 senaste dagarna. Har varit regnigt och grått och kallt. Men nu ska det klarna upp, så vi hoppas på det! Vore ju underbart. Hade velat få njuta av solen i dag och legat på stranden, men ja känner att det får vänta någon dag till, lite för kallt än för mig! Haha, man blir helt klart bortskämd av värmen här! Haha, jag fryser till och med när jag läser på fejjan att vännerna därhemma i sverige lägger sig och solar, i typ 20 graders värme. Haha

I går körde vi på en Ayia Napa utgång, bussarna har äntligen börjat gå dygnet runt, som vi har längtat! Även så hade Grabbarna Grus öppet i går i Napa, bästaste skandinavian klubben! :D Underbart att få höra lite "sommartider".

Nu väntar ja på att min kära mamma ska komma hem från askersund så vi kan skypa lite, har lyckat fixat 3 dagars ledighet när dom kommer och hälsar på. Helt sjukt nice! Så 14, 15, 16 är jag ledig. Bättre kan man ju inte ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0