underbart blå

Hade en underbart bra dag i går!
Hittade aldeles utmärkt hem till Emma. Dom bor verkligen superfint, och har fixat iordning huset superfint!
Var verkligen superkul att få träffa min Emma igen, och sötaste Casper!

Sen drog jag vidare mot Örebro och Malins söta studentlägenhet, där vart det storfika med Malin, Johanna och Johannes. Superskojj!! Massvis av prat och ännu mer av gott fika! :D Fika är verkligen något vi är bra på!
Och eftersom Lollo inte kunde komma till oss, fick vi ta oss till Lollo ;) I alla fall så tog Johannes och jag och besökte Lollo efter fikat hos Malin. Kul at få träffa henne igen, och ge henne hennes lite försenade 20års present! ;)

Kom hem vid 22.30. !

I dag har det än så länge hunnits med 11fika hos farmor och farfar med kusin Julia och faster. Och nu är det dax för mig att fixa iordning packning och tvätta det sista som ska med till cypern.

I kväll är det ridning som gäller, har ridlektion med mamma, faster och kusin Siri! Ska bli superskojj!

Bjuder på en snygg bild utav mig själv, tagen för några år sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0