tidsinstallt inlägg

Har gjort iordning ett tidsinstallt inlägg, så det inte kommer att se ut som om jag har övergivit bloggen för evigt. Tror nog att det kommer dröja lite innan jag har tillgång till internet igen. Men det får vi se. Ska göra mitt bästa!

Kan ju säga att nu, klockan 09.00 ska mitt flyg ifrån Arlanda lyfta. För att gå mot Frankfurt. DÄrifrån ska jag byta plan för att åka mot Athen, och där, ska jag få gå på flyget som finaly ska ta mig mot Larnaca! Där kommer jag att landa 20.30 om allt går som det ska. Och förhoppningsvis står det någon snäll människa där som hotellet har skickat för att ta mig till Protaras!

Kommer nog bli kanoners!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får hade bäst där nere! Och var rädd om dig!! <3

2012-03-14 @ 13:21:40
URL: http://shadowmihoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0