sky´s the limit

I går hade Johanna och jag en superdag i Örebro. Så underbart kul att få umgås med min bästaste Johanna igen!
Hittade lite på jobbmässan i alla fall, pratade med arbetsförmedlingen i Norge, och även STS Alpinresor. Det sistnämnda verkar verligen hur kul som helst! Känns verkligen som någon jag skulle gilla!

Nu är jag hemma, kollar igenom lite kläder som kan tänkas följa med mig till cypern. Jag taggar sol och varmt nu! Kommer bli underbart!
Väskan kommer knappt bli halvfull känns det som, men det är nog lika bra, med tanke på hur mycket jag lämnade kvar i cypern.

I kväll är det bio som gäller, ska kolla på War horse, är supertaggad på att få se den!

Nu tänkte jag att det skulle hinnas med att baka lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0