say a little prayer for you

Hade mys frukost med mamma i morse. Eller rättare sagt, när jag hade vaknat och kom upp för frukost (ca 11) Hade mamma hunnit baka bröd o var redo för elva-kaffe. Så det var ju perfekt tajming :)

Sen tog vi en tripp till Aspa och kollade till båten, gick en sväng, jag provgick på isen, första gången ja går på isen den här vintern! :D Lite läskigt är det allt, när man inte är riktigt helt säker på hur tjock den är! Sen vart det en obligatorisk fika på olshammarsgården. Myyys!

Sen passade vi på att besöka hamnhuset i askersund där Anna höll på och fixade. Det blir verkligen helt sjukt fint där!



I kväll fixade jag falukorv och potatismos (potatispure kanske skulle passa bättre, vart nog lite för mkt mjölk i) Men det vart supergott i alla fall. Matlagning är helt klart inte min starka sida, jag är bättre på att baka! ;)

Nu ska jag sova så ja kommer upp i morrn, försöker verkligen att ändra på mina rutiner att somna vid 4 och vakna vid 12.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0