natti

War horse, var det någon gång under filmen som tårarna inte rann? Herregud vilken film! Så himla mycket känslor i den så det är helt sjukt. Men jag gillade verkligen filmen, tyckte att den var super superbra! Fanns dock en scen i filmen som var så himla jobbig att se. Shit vad ont det gjorde och se! Vill ju inte berätta i förväg för er som inte sett den än, men ni som sett den vet nog vilken sen jag menar!

Var annars en supermysig kväll med mina kära föräldrar! God mat på resturang och bra bio!
Jag fick äran att vara chafför både dit och hem, hihi. Jag njuuuter varje sekund bakom ratten nu när jag kan vara hemma och köra lite igen!
Tänker inte sätta mig och köra bil i cypern, så modig tänket jag inte vara!

I morgon har jag inte riktigt några planer än, utan vi får se vad dagen bjuder på! Kommer nog bli superbra hursom!

Nu ska jag försöka sova, nattinatti!

Bjuder på en bild på mig och Ella från sommarjobbet i skåne!


Kommentarer
Postat av: EmmaM

Men mitt fina <3 !!!

2012-03-15 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0