blåsigt värre

Blåser bara mer och mer känns det som. Man hör i hela huset hur det blåser, gardinerna verkligen fladdrar, även om fönstrerna är stängda. Dörren låter. Underbart att sitta här själv ;) Haha, nejdå. Det går ingen nöd på mig, känner bara att cyprioter verkligen vet hur man bygger hus.. ? Eller inte. Jag är glad att jag har "kanintofflorna" som Cissi gav mig iaf, för golvet är iskallt! Burr burr!

Snällaste Mr Yannis har i alla fall varit här och fyllt upp vårat kylskåp, supersnällt! :)

Nu ska jag ta en duch, sen ska jag krypa ner under alla filtarna jag har fått, kolla på ice age och dricka te och äta marabou! I morrn får jag äntligen sällskap i lägenheten! Att vara ensam är inte riktigt min grej. Jag gillar verkligen att ha folk runt omkring mig! Det är underbart!

Saknar min Cissi oxå, bästaste roomisen, vi har ju faktiskt delat lägenhet/rum i nästan ett år iaf. Känns superkonstigt att splittras nu, men vi ses väl i norge till vintern ;)

Dax för en varm duch!


Cissi och jag i sommarvärmen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0