stolt till tusen

Jag är så sjukt modig, äntligen vågade ja tattuera mig! Supersnyggt blev det!! :D
I måndags var jag ledig, så när Viktoria slutade jobbet så gick vi ut en sväng, när vi gick förbi tatuerarstudion tänkte vi att varför inte kika in :)
Tur att jag hade Viktorias hand att hålla! För det gjorde faktiskt ont! Usch usch!
Men än så länge så läker det superfint! :)

I dag är det början på vattenfestivalen här i cypern, kommer att bli fuuuuuuullt upp på jobbet nu under helgen. Men det blir nog bra!


Annars händer det inte mycket, hade personalfest i onsdags, vart riktigt lyckat faktiskt! Superskojj!



Kommentarer
Postat av: Maya

Jättefint :D

2012-06-05 @ 11:46:35
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0