så mycket vart det av det

Det vart ju inte mycket bloggande här inte ;)

Här är det fullt upp i alla fall. Saker att göra hela tiden, och vad som känns som långa dagar på jobbet, även om jag inte jobbar mycket mer än 9h om dagen.. Men det är kul! Kul att vara tillbaka på CapoBay!
Jobbar splitpass nu, 11-15 och sen 18-23. Så det känns som om hela dagarna spenderas på jobbet, och jag njuter för fullt! Livet är underbart!

Nu väntar jag bara på den riktiga sommarvärmen som jag hoppas på ska komma. Och med den alla turister, så allt kan dra igång!

Ayia Napa börjar oxå att komma igång, vilket är awesome! Superskojj!! Nu börjar det kännas som det ska!

Bild på Protaras jag tog uppeifrån kyrkan

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Åh klart jag minns. Underbart!

Det har jag förresten berättat för Glenn. hihi Han bara skratta. ;)



Saknar oss också. :((( Vi var ju systrar!



KRAM! <3

2012-04-14 @ 21:45:56
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0