ibland blir det mycket

Nu är det mycket på jobbet. Eller ja, det har varit mycket hela tiden. Men nu börjar det bli jobbigt när det hela tiden känns som om allt går fel. När man har så mycket som förväntas av en, och när man helt plötsligt ska ha så mycket mer i huvudet än man är van vid.
I går vart det helt plötsligt bara för mycket. Det kändes helt plöstligt som om jag var helt värdelös, och varför ska ja helt plötsligt inte klara av dom saker som jag förut kunde göra i sömnen. Men när jag ska hålla koll på vad alla andra gör, och i fall dom gör det, eller om dom gör rätt, och sen sköta mitt jobb oxå, är sjukt svårare än vad man kan tro.

Men i dag har jag tagit nya tag, och i dag ska det vara en awesome dag! Nu kan det ju bara inte bli värre, helt enkelt.  Så frå och med nu är det nya tag, och nu ska allt gå super!

Nu ser jag i alla fall fram emot att min Mamma, moster och kusin ska komma ner hit den 14maj! Har frågat om en extradag ledig då, så det hoppas vi på!

i dag är det split-jobb igen... 12-16 och sen 19-23. Så nu är det snart dax för mig att gå tillbaka till jobbet igen.

Hade även helt glömt bort att det var valborg i dag, dagarna går verkligen in i varandra. Har noll koll här borta!

Önskar er alla det bästa därhemma!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0